Timp pentru mine

Trecem intr-o noua era!


Gata cu Licenta si gata si cu admiterea la Master! Am intrat la masterul pe care mi l-am dorit eu, la buget, asa ca sunt super-happy!!!
 Acum trei ani, cand m-am inscris la facultatea de Psihologie, stiam doar ca vreau sa lucrez in companii, fara sa stiu atunci ca acest domeniu se numeste Psihologia muncii, fara sa stiu cat e de complicata obtinerea atestatului de la Colegiu sau ca si in acest domeniu sarcinile pot fi multe si diverse.
Au trecut repede acesti ani si, odata cu ei, am experimentat si eu multe chestii, am invatat diverse lucruri si mi-am dat seama ce as vrea sa fac si ce mi s-ar potrivi. Acum, la inceput de master, cred ca stiu ce vreau sa fac - ce vreau sa fac acum pt ca nu garantez ca, in timp, voi gasi si alte domenii pe care as vrea sa le incerc.
Indiferent de cum este ea vazuta de multi (cu prea multa teorie si prea putina practica, neinteresanta sau banala, poate presarata uneori cu esecuri sau doar cu succesuri), facultatea a insemnat pt mine profesionalizare, a insemnat o experienta de invatare aplicabila acum la un loc de munca, a insemnat posibilitatea de a cunoaste prieteni de la care am primit suport si ajutor.
 S-a terminat o etapa importanta, "urmeaza altele si altele...".
Felicitari dragi colegi, viitori masteranzi!

Comments