Timp pentru mine

Votul la romani

Uneori am senzatia ca unii politicieni ne iau de prosti si tot uneori am senzatia ca, in ceea ce priveste o anumita parte a populatiei, nu se inseala.
Zilele trecute s-a vazut pe toate posturile TV cum, in plina campanie pre-Referendum, era prezentata cu surle si trambite Vila Dante, vila in care se presupune (spun se "presupune" pt ca nu stiu daca s-au mai adus dovezi concrete) ca se va retrage Basescu in momentul in care i se va incheia mandatul.
Buuun... pana aici nimic anormal pt ca ne-am cam obisnuit cu stilul acesta de facut campanie prin aruncat cu oua in contracandidat. Doar ca ieri a venit noutatea: Ziua Portilor Deschise la vila respectiva, exact in ziua Alegerilor. Cata coincidenta, nu?!
Trecem peste faptul ca vizitatorii (admiratori de cultura si frumos, probabil), care erau predominant doar de o anumita varsta, au facut cozi interminabile la intrare si cand au dat buzna inauntru si-au "bagat nasul" prin toata aparatura cu care era utilata vila.
Bomboana de coliva (ca altfel nu i-as putea spune) mi s-a parut acea doamna care s-a pozat pe respectivele fotolii si a intrat in piscina (ba mai cerea si un prosop sau un halat din cele care erau in baie) sub pretextul ca "toate sunt platite si din banii nostri". Gestul mi s-a parut o refulare a unui om care nu stie prea multe pt ca, daca stai sa te gandesti, si un muzeu este intretinut tot din bani publici (deci si din banii doamnei din piscina), insa ma indoiesc ca isi permite cineva sa se aseze si sa faca poza pe tronul lui Cuza.

Mi s-a parut de proasta crestere gestul unor "vizitatori" care au jignit-o pe fata lui Basescu; oricata antipatie avem pt o persoana, nu cred ca e normal sa ne legam de rudele lui, cu atat mai mult cat unii dintre respectivii poate erau si ei la randul lor parinti sau bunici, poate chiar mai aveau si ei parinti!

Mi s-a parut o campanie prin care parca suntem toti luati de prosti. Adica, asa deodata a aparut vila Dante exact inainte de Refendum, imediat dupa scandalul ala mare cu plagiatul (de care oricum nu se mai stie un rezultat sigur si exact).
Oare vom avea vreodata niste politicieni decenti? Oricum,  am inteles ca primele rezultate de la iesire la urne ar fi dat un procent de 45% din populatie care a participat la Referendum si daca rezultatele nu se vor schimba foarte mult inseamna ca Referendumul nu va fi considerat valid. Mult interes nu si-a dat nici populatia pt acest referendum (poate doar acele turiste in bikini care se intrau in cabina de votare).

Autorepros: nu stiu daca e de bine sau de rau, dar nu ma asteptam sa am doua zile la rand pe blogul meu posturi care sa aiba ambele tenta politica.

sursa foto

Comments