Timp pentru mine

Candidati la fericire*


Fericirea reprezinta cu siguranta o stare subiectiva, dar si relativa. Este ca o stare de spirit pe care o putem alege sa o inducem pt a uita pt moment de nemultumirile pe care le avem. Asa ca, la inceput de luna, incerc sa fac o lista cu lucrurile care ma fac fericita:

  • reusesc mereu sa imi gasesc fericirea in oamenii pe care ii am alaturi; de obicei, alaturi de oameni faini sunt mereu in forma si reusesc sa ma incarc cu energie
  • sunt fericita atunci cand fac lucruri care imi plac, lucruri pentru care ma simt competenta sau macar utila
  • primavara m-a facut intotdeauna fericita, caldura ei, soarele acela bland, pasarile care incep sa umple parcurile, iarba verde care incepe sa rasara. Din contra, toamna parca imi ofera o stare de permanenta melancolie, de parca ar ploua incontinuu (cred ca e si din cauza melodiilor despre toamna pe care o asociez involuntar cu aceasta perioada si care, parca toate sunt triste)
  • in ciuda a ceea ce am scris putin mai sus, muzica ma face mereu fericita, imi da chef de viata
  • sunt fericita cand termin de citit o carte faina sau de vizionat un film bun
  • sa mananc dulciuri (da... inca nu am trecut de etapa aceasta :D)
  • ma fac fericita oamenii care imi spun lucruri faine si care ma incurajeaza
  • visele in care cred si care devin realitate
  • provocarile pe care le castig
  • prietenii vechi si noi
  • zambetul unui copil
  • optimismul
  • planurile pe care mi le fac

Pentru aprofundare, am gasit cateva reguli pt a fi fericit si cateva lucruri mai putin stiute despre fericire.


*titlu inspirat din romanul cu acelasi titlu, scris de Ileana Vulpescu

Comments