Timp pentru mine

E toamna deci... incepe scoala



Pentru cei din mediul preuniversitar, azi a inceput anul scolar... cu neclaritati ca in fiecare an, cu noi modificari, cu aceeasi elevi emotionati de un nou inceput si parinti stresati de cumparaturi.
E ciudat cum parca acum, de cand nu mai sunt eleva, privesc cu mai mult entuziasm inceputul de an scolar; entuziasm sau doar melancolie. Ciudat e si faptul ca eu nu imi amintesc foarte bine prima zi de scoala, din clasa intai. Imi amintesc, insa, ca in perioada liceului ritualul era acelasi: ma imbracam frumos, intram in curtea scolii, imi cautam din ochi colegii de clasa, stateam si povesteam putin (atat cat dura deschiderea festiva), apoi mai mergeam putin in clasa pt prima ora de dirigintie si... gata. A doua zi intram in “focuri”.
Aceeasi zarva am observat-o si azi cand zeci de elevi, unii mai mici, altii mai mari, unii cu flori pt dna invatatoare/diriginta, altii doar cu entuziasmul ca “dupa ce terminam aici, mergem si noi la un suc?”.
Mult succes tuturor!

Comments