Timp pentru mine

greselile tineretii :D

Din categoria "copii, nu faceti asta singuri acasa", azi va voi povesti cum de am ajuns eu... bruneta :) 
Ca orice om normal (in prag de toamna, dupa o vara in care m-am expus la soare, dupa o perioada destul de obositoare plina de licenta si admitere) ma plangeam zilele trecute de faptul ca parul meu se subtieaza, cade, se rupe. Pentru ca nu e prima data cand patesc acest lucru si pentru am mai folosit si in trecut vopsea de par pe baza de henna, m-am hotarat ca si de data aceasta sa fac la fel, nu atat pt culoare, ci mai mult pt faptul ca ingroasa firul de par.
Daca in trecut cand ma dadeam nu am observat o schimbare foarte mare la culoare, ci doar la textura (ce-i drept e ca atunci nu stateam mai putin cu ea pe par), acum m-am hotarat sa mai caut pe net, sa vad cum ar trebui sa ma dau "ca la carte" cu henna. Si dupa ce am "gugalit" putin am citit undeva ca ar trebui stat cam 8 ore cu vopseaua pe cap (adica cam o noapte). Cam incomod, dar merge.
Asa ca m-am inarmat cu tot arsenalul de protectii pt a nu murdari toata casa de vopsea si m-am vopsit. Doar ca din minunatul castaniu care se prezenta pe pliculetul de vopsea pe parul meu a iesit un brunet de toata frumusetea :D
Inca nu m-am acomodat cu noua culoare (nici eu, si nici cei din jurul meu), insa sunt multumita ca macar parul meu e mai rezistent acum.

Before and After

Comments

  1. No worries. Iti sta foarte bine cu noua culoare!

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca iti sta chiar foarte bine ! Daca este bine si pentru firul de par, pot sa spun ca ai avut o idee buna. Felicitari pentru noul look !

    ReplyDelete
  3. Multumesc. M-am mai obisnuit si eu cu noua culoare dar imi fac planuri sa-l mai las cateva saptamani si incerc sa mai "diluez" brunetul cu un roscat :D

    ReplyDelete

Post a Comment