Timp pentru mine

Endless... thoughts and feelings

Inainte de a incepe sa scriu acest post, m-am uitat putin pe blog si am observat constanta cu care la fiecare final sau inceput de an obisnuiam sa imi fac un bilant al lucrurilor realizate sau un plan pt viitor. Nu stiu daca asta e un semn al melancoliei sau al unui bun management :P
Asa ca, se putea sa schimb acum obiceiul?
Nup!
Ce am facut eu in minunatul an 2012? Pai... mi-am dat Licenta si am intrat la Master, am incercat sa ma angajez si nu am reusit, insa asta nu m-a incurcat sa fiu multumita de toate celelalte lucruri pe care le-am facut.
Cred ca daca ar fi sa rezum tot anul la un singur cuvant acela ar fi OAMENII. Trebuie sa recunosc ca am avut alaturi de mine de oameni faini, care mi-au asigurat stabilitatea, fericirea si, la nevoie, ajutorul. Asta cred ca a fost cea mai mare realizare a mea.
Mi-am dat seama (nu stiu daca e de bine sau nu) ca facultate reprezinta pt mine doar un suport pt ca adevaratul succes in viata mi-l fac cu mana mea si imbraca alte forme decat un 10 la un examen. Asa ca sesiunile au trecut rand pe rand, examenele la fel, iar amintirile reale pe care inca le pastrez sunt de la proiectele la care am luat parte, de la petrecerile la care am fost, de la prietenii pe care i-am avut alaturi. Am prioritizat pe alocuri lucrurile si asta mi-a adus o liniste sufleteasca de care aveam nevoie. Am luat intiativa si rezultatul am sa il vad in timp.
A fost un an plin si pe alocuri greu, dar cum altfel se putea sa fie? Am invatat ca doar asa ne putem dezvolta.

Ce vreau sa fac in 2013?
Sa invat sa traiesc mai mult pt prezent si pt mine, mai putin pt viitor si pt toti (ce naspa suna asta, nu?), sa incerc sa fiu mai flexibila in relatiile cu ceilalti (poate doar significant other), sa cresc si sa fiu ok.

Restul ramane de vazut... sau de trait!

Comments