Timp pentru mine

Somewhere over the... rainbow



Am invatat in E-team ca statutul de student nu presupune doar petreceri in baruri si din cand in cand mersul pe la facultate, ci presupune mai multa activitate academica concretizata uneori si cu participarea la conferinte.
Asa se face ca in perioada 26-27 aprilie m-am aflat la Brasov, la cea de a 13-a editie a Conferintei APIO, pt a exersa si aceasta fateta a vietii de student.
Am ajuns la fata locului cu o seara inainte (joi) si ne-am cazat intr-un apartament foarte sic, echipat cu de toate, ieftin, bun si fain. Vineri, dis-de-dimeata, ne-am luat fata de conferinta, ne-am prezentat regulamentar la locatie, ne-am inscris si am asteptat. Ce? Inceperea conferintei!
Si a inceput… cu 31 de minute intarzierea (asa cum insusi Dragos Iliescu a recunoscut – glumind evident); a urmat un prim State of Art, coffe-break si apoi prezentarile pe sectiuni si workshopurile. Eu am avut norocul sa prezint chiar la inceput, a doua pe sectiunea mea, o lucrare marca E-team. Cu emotie in glas, cu probleme tehnice inerente (care evident ca mi se intampla mai mereu mie), am reusit sa umplu cele 10 minute mie si aptitudinilor mele bazale.
A urmat o scurta plimbare prin Brasov – prin aglomeratul Brasov pentru ca el nu mai era deloc asa de asezat si calm precum mi-l aminteam eu. Acum parea a avea un trafic mult mai ciudat, avea o Biserica Neagra a carei fatada era in renovare (eu cred ca ei s-au luat dupa Iasi-ul nostru :D ) si cu o Piata centrala care parea sa fi alungat multi dintre porumbeii existenti candva acolo. Dar a ramas totusi un oras destul de primitor cu turistii, un oras cald (la propriu pt ca au fost temperaturi de vara, dar si la figurat), un oras interesant.
Seara, ne-am imbracat din nou elegant si am mers la cocktail. A doua zi, cu un picior aproape de tren, am mai participat la cateva prezentari, am mai facut cateva poze, ne-am luat diplomele si am plecat.

Cu ce am ramas eu din aceasta conferinta? Cu o prima lucrare prezentata la APIO, cu o diploma cu 12 credite, cu mapa participantului. Cu impresia unui episod demn de „Va urma”… probabil ca pentru 2014.

Ne revedem la anu’ mai multi, mai buni si mai… psihologi :D
A raportat de la fata locului,
Sabina Gavriloaiei (coordonator HR E-team)

Comments