summer time

Pentru ca e perioada vacantelor, ma gandeam la aceasta activitate foarte complexa (mai ales pt femei): cea a pregatirii bagajelor pt plecarea in calatorii.
Varianta ideala (si pe care o foloseam si eu candva) e sa iti faci o lista cu ce trebuie sa iti pui in bagaj sau macar sa folosesti o lista pe care o ai scrisa undeva, pe o agenda mai veche.
Varianta la care se apeleaza cel mai adesea (cel putin de catre mine sigur) e ca, inainte de plecare cu 2-3 zile, sa scot de prin dulapuri tot ce as putea lua cu mine in vacanta si cand le pun in valiza imi dau seama ca e dublul capacitatii pe care as putea-o lua de fapt. Astfel incat, in timpul ramas la dispozitie, incepe trierea: lucruri importante si fara de care nu se poate pleca; lucruri optionale, dar care ar putea fi utile si lucruri de care nu avem nevoie. Si bagajul incepe sa scada in greutate :D
Varianta pe ”repede-inainte” e ca, in cateva ore, sa incepi sa scoti din dulapuri 1-2 tinute pt fiecare zi de plecare, sa fie si haine pt vreme calda, si pt vreme rece, ceva in caz ca ploua, ceva si pt zi, si pt seara, incaltaminte adecvata, cosmetice dupa caz, acte si bani, telefon si incarcator, pasta si periuta de dinti.
Altceva ce ar mai trebui pus intr-un bagaj inainte de plecare intr-o calatorie?


PS: tare mi-as dori sa pot pleca intr-o vacanta in care sa nu trebuiasca sa-mi fac nici un bagaj… dar, sincer, nu cred ca ar putea fi posibil pt ca eu si in geanta pe care o port zi-de zi car cu mine o groaza de lucruri

Comments