Timp pentru mine

ce-ti doresti tu tie...

Mi-am dat seama ca nu am mai apucat de mult sa scriu pe blog; nu am mai apucat pt ca am inceput proiecte noi in perioada asta, la unele mai vechi continui sa lucrez sau le pregatesc le finalizare.
Asa ca mi-am propus ca obiectiv pt acest inceput de saptamana sa scriu un post pe blog despre… setarea de obiective. Despre incadrarea teoretica, Andreea ne poate da meditatii (a se citi SCM - cine nu stie ce e aia chiar ca trebuie sa mearga la meditatii :P), dar eu nu la asta ma refer neaparat; ma gandesc mai degraba la lucrurile care pot fi intelese de simtul comun.
La modul in care tu ca individ, reprezentant de organizatie, coordonator de echipa etc. stai dimineata cu o cana de cafea in mana si te gandesti la ce iti propui sa faci, la lucrurile alea care te definesc pe tine ca individ / organizatie / echipa, lucrurile pe care ti le doresti din tot sufletul sa le indeplinesti, identitatea ta in acel loc sau moment. Sunt lucruri stabile pe care daca ai putina coloana vertebrala, minte sau perseverenta nu le poti schimba de pe o zi pe alta sau nu le poti jongla si eventual lua de pe ici pe acolo cate putin.
Am inceput sa scriu acest post pt ca am observat unele persoane care se mandresc cu obiectivele pe care si le propun, le striga in gura mare si apoi, brusc, incep sa infloreasca pe alte obiective care nu le apartineau intial. Fratilor, maturizati-va! Ganditi-va la ce vreti de la viata si luptati doar pt acel lucru pt ca cine alearga dupa doi iepuri e posibil sa nu prinda nici unul. Si gandeste-te ca nu mereu e vorba doar de tine, ca poate incurci pe cineva cand iti tot schimbi optiunile, nu crezi?

Pentru a marca muzical acestea inceput de luna… voila:  sweet november

Comments