Despre oamenii valorosi si puternici

Cred ca oamenii cu adevarat valorosi si puternici se vad in situatiile de criza.
In ultimele zile ne-a fost dat sa traim cateva momente nu stiu daca neaparat de "criza", dar oricum tensionate. Putini dintre voi cred ca ati trecut prin situatia de a afla cu ceva ore inainte de eveniment ca nu aveti sala libera dintr-o incurcatura administrativa sau sa te infurii pentru ca informatia ta este preluata de unele publicatii, fara stirea sau acordul tau. Noi am patit asta!
Am patit asta, dar ne-am descurcat si am rezolvat toate problemele in timp util. Am avut sali pline de participanti, invitati multumiti de evenimentul la care au luat parte, participanti incantati de informatiile aflate.
Imi spunea cineva ca adevarata calitate a relatiilor interumane dintr-o organizatie se vede in situatiile cand exista probleme (cand totul e bine si frumos - evident ca si oamenii sunt prieteni toti cu toti). Pentru cei care participa la un eveniment, totul pare simplu pentru ca munca organizatorilor este greu sesizabila, insa cei din echipa din proiect cred ca stiu cel mai bine cate telefoane sau emailuri au dat sau cate drumuri au facut pentru a rezolva toate problemele.
Pentru modul cum ati gestionat si organizat cele doua mari evenimente din aceasta saptamana, E-team va felicit!

Comments