What makes me happy

Azi, am vazut la TV filmul Sexting in Suburbia. Desi povestea nu e una foarte vesela, filmul s-a incheiat cu o secventa in care personajul principal realiza o lista de ”What makes me happy”… Asa mi-a venit ideea de a realiza si eu o astfel de lista.
Deci… ce ma face fericita?
  • Familia
  • Oamenii veseli din jurul meu
  • Cafeaua de dimineata
  • Ciocolata
  • Un copil care rade
  • Culoarea rosie
  • O zi insorita
  • Citatele motivationale
  • Sa am timp sa citesc
  • Un film fain… chiar daca il vad pe secvente
  • Muzica buna
  • Proiectele finalizare
  • Obiectivele indeplinite
  • Planurile de viitor
  • Cand cineva ma felicita pentru rezultatele obtinute
  • Like-urile de pe facebook
  • Vizualizarile articolelor de pe blog
  • CV-ul / profilul de linkedin cand este vizualizat de catre o firma :P
  • p < .05
  • O haina noua
  • Un gust interesant
  • Un loc pe care il vad prima data
  • Sa pot sa aleg
  • Sa am dreptate
  • O idee faina pe care urmeaza sa o pun in practica
  • Cand parul imi sta bine
  • Sa invat sa fac ceva nou
  • Sa fie curat si ordine in jurul meu
  • Cosmeticele primite cadou
  • Autobuzul pe care nu trebuie sa il astept in statie

Eu ma opresc aici cu lista.
What makes you happy? Ce ati pune in borcan in noul an?

Comments