Timp pentru mine

Ce te invata facultatea… si iti foloseste in viata

M-am uitat mai devreme pe blog si am realizat ca nu am mai scris aici de aproape o luna.
Drept e ca luna mai a fost cam plina pt mine. M-am refacut dupa Paste, am organizat evenimente (intai a fost Conferinta din E-team, apoi a fost APIO), am lucrat pt proiectele de la facultate si pentru disertatie… si m-am trezit ca a trecut luna.
Saptamana aceasta m-am trezit ca am mers la ultimele seminarii si ultimele cursuri de la master. Si cumva si din viata asta de student. Cum bine identifica cineva, ne apuca nostalgia pentru, probabil, mai mult acum decat la terminarea licentei, acum exista mult mai accentuata intrebarea: ”Si ce fac de acum inainte?”
Am mai zis ca am invatat in primii 3 ani de facultate, dar sunt unele lucruri de care stiu ca ma voi putea folosi forever:
  • Sa imi organizez eficient timpul
  •  Sa asez un text in pagina/intr-o prezentare
  • Sa caut o informatie
  • Sa vorbesc scurt si la obiect
  • Sa fac cu placere ceea ce fac
  • Sa fiu corecta
  • Sa fiu proactiva
  • Sa ma folosesc de gandirea critica :D
  • Sa imi asum alegerile
  • Sa astept (si sa fac ceva pt a nu mai astepta asa mult)


Probabil ca acesta e un articol de tipul ”Va urma”

PS: La multi ani de 1 IUNIE! :*

Comments