Timp pentru mine

Cica anul acesta nu mai vine Mos Craciun...

Cei de la timesnewroman anuntau zilele trecute ca Mos Craciun nu mai vine anul acesta. De ce? Pentru ca nu poate face fata pomenelor electorale :D
Gluma, desi buna, ascunde multa ipocrizie din partea unor persoane care se numesc ”candidati” si care profita de slabiciunile diverselor segmente ale populatiei. Cresc pensiile, cadrele didactice vor primi bani pentru carti, se vor moderniza scolile, nu va mai exista coruptie… Cate din lucrurile astea au mai fost spuse si pana acum si cate dintre ele avem siguranta ca se vor realiza?!?!
Din punctul meu de vedere, e prea putin important ce spun ei pt ca asta e treaba lor: sa spuna ceva, sperand ca ne conving sa ii votam. Mai fain mi se pare ca pe net apar tot felul de reactii ale romanilor catre candidati/viitorul presedinte al tarii, mesaje prin care se spune punctual care sunt lucrurile pe care fiecare si le doreste de la viitorul presedinte.
Asa ca am facut si eu un exercitiu de imaginatie si m-am intrebat ce isi poate dori un tanar de 24 de ani (… asa ca mine) de la viitorul sau presedinte/ales (pt ca se poate generaliza la candidatii pt orice pozitie: Primarie, Senat, Parlament European)?!?!

1. Facilitati acordate tinerilor pentru insertia… in viata
Stiu persoane care spun ca ”tinerii din ziua de azi nu fac nimic…”. Poate pentru unii este adevarat, dar nu pt toti. Daca este sa ne comparam cu generatia parintilor nostri, noi nu avem asigurat la iesirea din scoala nici un loc de munca si nici o locuinta. Ajungem absolventi ai unei facultati si, in cazurile fericite, ne angajam pe un salariu din care ramanem in mana cu vreo 1000 de lei, bani din care unii ar trebui sa isi plateasca o chirie, sa isi plateasca niste utilitati si… sa mai si traiasca. In cazurile nefericite (pt ca nu isi gasesti job), fie alegi sa iti tot continui studiile (sperand ca asa te vei specializa mai mult si iti vei gasi mai usor de lucru), fie te lasi intretinut de parinti. Tentative de programe care spijina tinerii au fost (vezi ”Prima casa”, mai nou si ”Prima masina”)… dar am senzatia ca sunt putine.

Pentru ca blogger.com nu tine cu mine si ma tot avertizeaza ca am depasit limita de caractere :D, acesta e un articol cu ”Va urma


Comments