Cautari si alegeri

In viata cautam mereu cate ceva: cautam o haina care ne place, cautam o persoana potrivita, cautam un job perfect.
Le cautam, le asteptam si le alegem. Si e asa de bine cand vedem ca ceea ce am ales e mai bun decat multe alte lucruri pe care candva ni le doream si nu am reusit sa le obtinem! Atunci simti ca asteptarea a meritat si ca efortul oamenilor care au investit in tine se ”amortizeaza”.
Unele alegeri sunt mai usoare, altele mai grele; unele ne vor influenta doar starea de moment, altele ne pot influenta toata viata. In mod firesc el pot implica si anumite riscuri, iar feedback-ul pozitiv primit din exterior te linisteste. Te linisteste un ”Bravo, ma bucur pt tine, ai facut o alegere buna!”. Atunci incepi sa ai din ce in ce mai puternica senzatia ca esti pe drumul cel bun si privesti mai linistit spre viitor.
Alegerile din trecut... au trecut! Si ne-au influentat ceea ce suntem si ceea ce avem azi.
Alegerile de azi... vor influenta ceea ce vom fi si vom avea maine.
Succesul este rezultatul muncii depuse si este determinat de noi si de oamenii pe care ii intalnim… Oamenii (ceilalti) pentru ca si reprezinta o cautare si o alegere a noastra; cautarea unor oameni de valoare si alegerea de a-i implica in parcursul nostru. Mai devreme sau mai tarziu toti vom avea succes – depinde doar cum ne prioritizam lucrurile.


PS: am scris post-ul acesta fara vreun motiv anume. Sunt doar niste ganduri care, puse cap la cap, ce caracterizeaza starea pe care o am eu acum.

Comments