enough

In plina campanie electorala pentru turul 2 de alegeri, trebuie sa recunosc ca… nu imi place deloc ce a ajuns politica in Romania!!!

Mi-e jena de Biserica Romana care trimite mesaje impotriva unui candidat pentru faptul ca este protestant (inteleg ca suntem impotriva celor de alte religii, dar asta nu inseamna ca trebuie sa postam imagini cu un candidat crestin care saruta icoane!!!).
Mi-e jena de unii oameni de cultura din Romania care afiseaza mesaje de sustinere pentru un candidat care a plagiat in teza de doctorat.
Mi-e jena de reprezentantii unor partide politice care intra in institutiile publice si fac presiuni asupra angajatilor pentru a vota pe unul dintre candidati.

Am ajuns in punctul in care nu votam PENTRU unul dintre candidati, ci IMPOTRIVA celuilalt.
Personal, am ajuns sa privesc cu o oarecare detasare fenomenul pentru ca doctrinele politice nu mai inseamna nimic pentru mine. Ma amuza oamenii care cred cu tarie ca unul dintre candidati va schimba ceva radical…


PS: mi-as fi dorit sa nu ajung vreodata sa scriu despre politica :(, dar parca prea eram asaltati de mesaje de acest gen

Comments