Timp pentru mine

This is it...

Anul trecut pe vremea aceasta citeam un articol despre o metoda eficienta de a te auto-motiva. Eu am facut acest lucru si acum, cand am citit toate biletelele pe care le-am scris in 2014, ma pot declara multumita de ceea ce am realizat anul acesta.
Cea mai importanta realizare pentru mine este faptul ca mi-am stabilit obiectivele si prioritatile pentru urmatorii ani. Am trait experiente care m-au facut sa inteleg ce imi place si ce nu, ce mi se potriveste sa fac si ce nu, dar mai ales cu ce gen de oameni as vrea sa lucrez si cu cine nu m-as intelege. Dincolo de lucrurile pe care unii le viseaza sau le cred potrivite pentru noi, cred ca alegerile de cariera trebuie sa fie o combinatie intre acele activitati pentru care stii ca esti pregatit sa le desfasori, esti capabil sa le faci, iti aduc satisfactie si te ajuta sa progresezi.
Anul acesta am cunoscut multi oameni noi; unii dintre ei m-au pus in situatii de invatare noi, situatii carora initial nu credeam atunci ca le-as face fata. But when I did it… it was awesome :D Cu oameni de genul acesta as vrea sa ma reintalnesc in 2015; oameni care sa imi inteleaga alegerile, care sa ma ajute sa cresc, avand incredere in capacitatile mele.
A fost un an plin de schimbari pentru mine, schimbari care m-au ajutat sa compar ce aveam cu ce am. Recunosc ca am fost norocoasa din acest punct de vedere pt ca traiesc cu senzatia ca, in general, schimbarile au fost pozitive pentru mine si ca am iesit pe plus de fiecare data cand am schimbat ceva.
Dezamagiri?... evident ca au fost, de la oameni cele mai multe dintre ele. Dar ele sunt cele care au produs schimbari si, cum am spus si mai sus, sunt multumita de schimbarile produse.


Ce imi doresc pt 2015? Sa fie macar la fel de bun ca si 2014. Imi propun sa cresc profesional macar la fel de mult ca si in acest an, sa traiesc experiente de invatare macar la fel de importante ca si cele din 2014 si sa ma inconjor cu macar la fel de multi oameni speciali ca si cei din acest an.
In viata, lucrurile nu ies intamplator. Trebuie doar sa fii atent la semnele care iti ies in cale si sa fii dornic sa le accepti.

”Sfarsitul de an ne permite sa fim nostalgice, sentimentale, visatoare dar si motivate, ambitioase, indraznete, creative, vizionare.  Nu stiu pe nimeni care sa traiasca cu indiferenta aceste 2 zile: 31 decembrie si 1 ianuarie.”


Comments