Timp pentru mine

I have a dream

Ce sunt visele? Sunt imaginile pe care le avem in timpul somnului – de aici si ”dictionarele de vise”.
Ce sunt visurile? Sunt dorintele si aspiratiile noastre.

De ce sunt bune visurile? Pentru ca ne creeaza standarde si obiective. Ne invata sa luptam pt lucrurile pe care ni le dorim, iar cand le primim, sa le pretuim, sa ne bucuram de ele si sa le ”crestem”. Atunci cand ti se da totul ”pe tava” e greu sa iti dai seama cum e cand nu le ai.
Trebuie sa fii pregatit pentru succes, dar si pt esec.
Trebuie sa ai rabdare pt ca lucrurile bune se intampla… de cele mai multe ori doar celor care le merita cu adevarat. Daca nu ti se intampla tie, inseamna ca nu era visul tau.

Compararea sociala e deranjanta si frustranta, uneori chiar obositoare, dar ea e asa si in caz de succes, si in caz de esec. Poate mai util e sa o ignori pt a-ti stabili si evalua singur obiectivele.
Cine stabileste ce inseamna succes si ce inseamna esec? Cine spune daca tu meriti sau nu un anumit lucru? Cred ca doar noi insine ne putem da astfel de raspunsuri pt ca doar noi insine stim cat am muncit pt lucrul respectiv, cat ni l-am dorit si cat suntem dispusi sa lasam de la noi pt a ”creste” acel lucru.

Am scris aceste lucruri pt ca mi se spune adesea ca ”am avut noroc” ca am obtinut unele lucruri. Dar oare nu eu am muncit pt ele? Pt ceea ce am fost ca studenta, nu eu am invatat? Pt ceea ce sunt eu profesional, nu eu am lucrat? Pentru alegerile pe care le-am facut, nu eu mi-am asumat un risc? Mi-a picat oare ceva din cer?

Cand vulpea nu ajunge la struguri, spune ca sunt acri!
E mai usor sa descurajezi un om decat sa ii spui o vorba buna.


Comments