Timp pentru mine

25



O varsta superba!

O varsta pana la care am invatat enorm de multe lucruri si am constientizat cat de mult mai pot sa cresc.

O varsta pana la care am cunoscut multe persoane faine si mi-am dat seama cine este cu adevarat important pentru mine.

O varsta la care ma simt pregatita sa trec peste multe din lucrurile pe care viata mi le va pregati.


Cred ca dintre toate, cea mai importanta lectie pe care mi-am invatat-o pana in momentul de fata este lectia rabdarii pentru ca planurile sunt bune… insa, dincolo de planurile pe care ti le faci tu tie, Cineva are planuri mai mari pentru tine… si trebuie sa ai rabdare sa afli ce planuri ti-au fost tie adresate.

Si lectia increderii in fortele proprii, a visurilor indraznete si a puterii de autodepasire.



Ce va urma… voi vedea. Voi vedea si voi trai cu aceeasi rabdare, calm si dorinta de implinire ca si pana acum.

Ce nu va fi asa, va doar inca o lectie pe care o voi invata… la momentul potrivit.


Comments