Timp pentru mine

Life is like dancing ;)



Am inceput cursurile de dans de anul trecut, in septembrie.


Vroiam atunci sa fac putina miscare deoarece, din cauza programului de la munca, eram destul de sedentara.
Ma asteptam sa merg 1-2 luni, apoi sa imi gasesc altceva de facut.

Dar… se pare ca m-am inselat. A inceput sa imi placa din ce in ce mai mult dansul si am identificat din ce in ce mai multe beneficii.
Este o forma de miscare accesibila oricui, iar diversitate de cursuri iti garanteaza ca vei gasi cu siguranta ceva care sa iti placa sau care sa ti se potriveasca.

Care ar fi beneficiile pe care le-am resimtit eu de cand am inceput sa iau cursuri de dans?

  • O conditie fizica mai buna
  • Tonifica musculatura corpului
  • Confera eleganta si gratie in postura
  • Imbunatateste ritmicitatea si armonizeaza mersul
  • Imbunatateste controlul respiratiei
  • Creste mobilitatea
  • Inveti semnalele partenerului si comunici cu el prin dans
  • Ai mai mult chef de viata
  • Creste reteaua de contacte
  • Ai posibilitatea de a participa la evenimente de profil


Lista poate continua, dar mai bine las loc si pentru altii :)


Comments