- Get link
- X
- Other Apps
- Get link
- X
- Other Apps
Traim intr-o
societate in care schimbarile se produc intr-un ritm destul de alert: schimbari
de proceduri de lucru, schimbari de softuri sau chiar de legi. Unele dintre ele
vin in ajutorul nostru pentru ca ne aduc o viteza mai mare sau o
usurare a activitatii.
Pentru a ne putea
folosi de toate aceste schimbari este necesar sa le invatam – sa invatam
continuu. Invatam facand, invatam citind, invatam vazand la alte persoane,
invatam atunci cand cerem explicatii.
A ajuns sa fie ”la
moda” sa spui ca inveti continuu, dar, in procesele de recrutare m-am obisnuit sa
verific aceasta abilitate prin cateva elemente:
- Apartanenta la organizatiile profesionale – acele asociatii care reunesc specialisti dintr-un anumit domeniu si care, de cele mai multe ori, organizeaza evenimente de profil
- Cititul drept hobby – validat prin a solicita sugestii de carti care merita citite
- Informarea de pe diverse site-uri / bloguri / grupuri de discutii de profil
- Participarea la conferinte sau evenimente de specialitate pentru dobandirea de competente (chiar si transversale)
- Oferirea de argumente obiective pentru anumite idei / pareri / solutii
De ce ne dorim angajati dispusi sa invete continuu? Pentru ca ei
sunt mai degraba adaptabili, pro-activi si inclinati spre performanta.
Chiar daca nu am crescut intr-un mediu in care invatarea continua
era valorizata, putem sa invatam acest lucru:
am invatat
companie
dezvoltare
dezvoltare personala
facultate
recomandari
recrutare
schimbare
scoala
- Get link
- X
- Other Apps
Comments
Post a Comment