- Get link
- X
- Other Apps
- Get link
- X
- Other Apps
Este destul de “la moda” sa discutam despre “engagement”
in randul angajatilor: il definim, il cercetam, il evaluam, dar cand este sa il
obtinem in practica… ne cam da “cu minus”.
Ne intereseaza engagementul angajatilor pentru ca el conduce
la pierderea angajatilor valorosi, lucru care se traduce in pierderi financiare
pentru business. Este un termen atat de utilizat, incat ne este mai simplu sa
spunem “engagement” decat “implicare”.
Statisticile nu ne ajuta prea mult: unul din doi angajati isi
cauta, in mod activ, un nou loc de munca, in timp ce 13% dintre angajati se considera implicati in munca lor de zi cu zi. Companiile cu angajati puternic implicati inregistreaza,
in general, vanzari cu 20% mai mari decat celelalte; sunt cu 10% mai apreciate
de consumatorii finali decat celelalte, iar 80% dintre angajatii care ar simti
ca lucreaza pentru un angajator empatic ar fi dispusi sa petreaca ore
suplimentare la birou.
Apare o intrebare fireasca: ce avem nevoie pentru a avea
angajati implicati?
Si apare si o lista cu posibile raspunsuri… insa lista nu
poate fi nici cum atotcuprinzatoare:
- Pasiune pentru munca pe care o desfasoara
- Aprecierea muncii
- Posibilitatea de a invata si de a-i invata pe altii
- Autonomie / libertate / lipsa de constrangeri
- Increderea in manager si in echipa
- Respectarea valorilor personale
Alte idei pentru a creste engagementul puteti gasi aici
Cum vor fi angajatii engaged? Mai fericiti, mai loiali si
mai performati.
Atunci cand recunoastem ca avem o problema si vrem sa o
rezolvam, cu siguranta vom gasi si o solutie.
Ea poate sa rezolve intr-o mai
mare sau mai mica masura problema… insa e mai bine decat deloc.
bilant
companie
dezvoltare
dezvoltare personala
dezvoltare profesionala
engagement
fericire
job
motivational
munca
- Get link
- X
- Other Apps
Comments
Post a Comment