Ganduri de Sarbatori

Sarbatorile de Craciun ne fac sa fim parca mai atenti la noi si la cei din jurul nostru.

Exista un instrument, cunoscut sub numele de Chestionarul lui Proust, care a avut de-a lungul vremii mai multe forme. Va invit sa cititi versiunea de mai jos, sa o completati si sa va ganditi daca sunt lucruri care s-au modificat in cazul vostru pe parcursul anului acesta.

1. Principala mea trasatura

2. Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei

5. Principalul meu defect

6. Talentul meu special

7. Fericirea asa cum o visez eu

8. Cel mai mare regret

9. Locul unde as vrea sa traiesc

10. Culoarea mea preferata

11. Floarea care-mi place

12. Pasarea mea preferata

13. Prozatorii mei preferati

14. Poetii mei preferati

15. Eroii mei preferati din literatura

16. Eroinele mele preferate din literatura

17. Compozitorii mei preferati

18. Pictorii mei preferati

19. Eroii mei preferati din viata reala

20. Ce urasc cel mai mult

21. Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere

22. Cum as vrea sa mor

23. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta

24. Mottoul meu

Sarbatori Fericite sa avem!


Photo credit


Comments