Ganduri ca de final de an


Finalul de an ne face mereu sa fim mai introspectivi; sa facem bilanturi, analize, dar mai ales planuri.

2019 a fost pentru mine un an plin, dar a fost si un an care mi-a readus echilibrul.
Primul eveniment important a fost faptul ca am luat permisul de conducere. Cei apropiati mie stiu cat de mult mi l-am dorit si cat de greu l-am obtinut. El mi-a oferit o foarte mare libertate de miscare, dar a fost si o limita personala pe care mi-am dorit sa o depasesc.
Am reluat cursurile de dans si am participat la cateva festivaluri foarte faine. Am inteles multe lucruri despre mine, in relatie cu partenerii de dans. Am dansat cu artisti nationali si internationali care mi-au oferit multe amintiri frumoase.
Am fost la multe piese de teatru sau spectacole care mi-au oferit multe emotii si ganduri. Am citit mult si am scris macar la fel de mult. Am implit 10 ani de cand am terminat liceul... si cat de multe lucruri s-au schimbat in acesti ani!
Profesional, am invatat foarte multe lucruri despe domeniul in care lucrez si am participat la cateva evenimente importante (nationale, dar si internationale). Sunt recunoascatoare tuturor celor care au influentat dezvoltarea mea in acest an!
Personal, am inteles cum sa imi stabilesc niste prioritati si am invatat sa aleg constient lucrurile care sunt importante pentru mine - si ma refer acum la oameni, la fapte sau la evenimente.
Am inteles ca este de datoria mea sa pastrez un nivel ridicat al calitatii relatiilor pe care le am. Si imi asum acest lucru, chiar daca asta inseamna sa renunt la anumite relatii superficiale pe care le am.

Golim borcanul cu amintiri din 2019 si pregatim unul nou pentru 2020.
Imi si va doresc un an plin cu tot ce avem nevoie!

Photo credit: arhiva personala - Muzeul Astra (Sibiu)

Comments