Timp pentru mine

Cum m-am schimbat in perioada aceasta?


  • Am invatat sa traiesc mult mai tihnit si sa iau lucrurile ca atare - ”Nu a iesit ceva? Asta este: data viitoare voi incerca mai mult!”
  • Nu ma mai grabesc si nu ma mai stresez sa fac tot
  • Ma bucur mai mult de ce am - sunt multi cei care si-au pierdut jobul, asa ca eu sunt o norocoasa pt ce am
  • Citesc mai mult si caut mai multe cursuri on-line
  • In egala masura, si rafinez (informatiile, activitatiile sau chiar conexiunile de pe retelele sociale)
  • Rutina pt activitate fizica in casa
  • Sunt mai atenta la relatiile si oamenii importanti din viata mea - dau mesaje, vorbesc, ii intreb sincer ”ce mai faci?”
  • Ma uit mai atent la cei din jurul meu care au nevoie de suportul meu
  • Ma orientez mai mult dinspre interior spre exterior


Photo credit

Comments