Lucruri carora le-am dat alta intrebuintare

Se intampla sa cumparam unele lucruri si sa nu ni se potriveasca. Sau se intampla ca ele sa ne ramana cumva si sa le putem da o noua intrebuintare pentru a  economisi resurse sau pur si simplu pentru a nu mai arunca asa mult.

Cateva din lucrurile pe care le-am facut eu diferit:

  • Laptele demachiant. Am cumparat un lapte demachiant care s-a dovedit a nu fi indeajuns de puternic pentru a sterge tot machiajul, in special mascara. Asa ca am inceput sa il folosesc in loc de spuma de ras.
  • Samponul. Am cumparat un sampon nou care parea sa imi irite pielea capului. Asa ca am inceput sa il folosesc pe post de gel de dus. Sau ar putea tine loc de lichid pentru spalat geamurile.
  • Otetul. Pe langa salate, il folosesc pentru clatit parul sau pentru curatat masina de spalat (din cand in cand, pun un program scurt, fara detergent si doar cu otet in loc de balsam de rufe).
  • Untul de cocos. Il folosesc des in loc de demachiant, crema de corp sau balsam de par.
  • Zatul de cafea. Daca am o cantitate mai mare, il folosesc in loc de scrub pt corp.
  • Ambalajele de la colete. Le pot arunca normal sau le pot refolosite in loc de sac de gunoi pentru reciclarea selectiva.
  • Pasta corectoare. In acest caz, intai a aparut nevoia si apoi am gasit instrumentul. Mai exact, am dezlipit mai demult ceva de pe un perete si am luat si un rand de var. Am cautat cu ce sa i acoperim si am descoperit pasta corectoare - cea pe care o are orice scolar in trusa lui. Similar, putem folosi un marker colorat pentru a acoperi o zgarietura de pe o geanta.

Voi ce lucruri mai folositi intr-o alta maniera decat cea comuna?


Photo credit

Comments