Timp pentru mine

Despre teatru, opera sau concert

Am fost ieri la un spectacol minunat - “Hollywood in concert”, dirijor Andrei Tudor, solist: Monica Anghel, event by Ioana Gamen. Merita vazut si ascultat pentru toata emotia pe care o transmite.

M-au dezamagit, in schimb, oamenii. In fata mea a stat un cuplu care era insotit de cativa copii.

Totii copii au vorbit intre ei macar 75% din spectacol, se plimbau printre scaune si au iesit pe rand la toaleta (unii dintre ei si de 2-3 ori).

Momentul culminant a fost cand pe niste aplauze pustiul a raspuns la telefon - probabil era vreun client important care il suna la ora 8 seara…

Nu ne mai plangem de persoanele care aplaudau zgomotos sau care mai schimbau pareri intre ei. S-a auzit evident si o alarma din sala la un moment dat.

Probabil ca m-am obisnuit eu cu teatrul si cu opera si am uitat de cum este la spectacolele de zilele orasului.



Comments